Razor Maker, nowa koncepcja pozwalająca na personalizację uchwytów do maszynki do golenia od Gillette

Razor Maker, nowa koncepcja pozwalająca na personalizację uchwytów do maszynki do golenia od Gillette

Gillette wprowadza na rynek Razor Maker, nową koncepcję wykorzystującą technologię druku 3D, oferującą szereg dostosowanych do potrzeb i gustu klientów uchwytów do maszynek do golenia. Razor Maker dedykowany jest konsumentom, którzy pragną mieć całkowicie unikalne i spersonalizowane produkty.

Gillette Razor Maker pozwala na wyprodukowanie limitowanej serii drukowanych 3D uchwytów do maszynki do golenia, która – póki co – będzie dostępna dla konsumentów w USA. Każdy uchwyt maszynki jest drukowany 3D w głównej siedzibie Gillette w Bostonie przy użyciu technologii drukowania stereolitograficznego (SLA) we współpracy z firmą Formlabs.

Zobacz także: Poznajcie Zortrax Inkspire, nową, żywicową drukarkę 3D

Razor Maker, nowa koncepcja pozwalająca na personalizację uchwytów do maszynki do golenia od Gillette 2

zaprojektujemy szkolenie z druku 3d dla twojej firmy

Zobacz także: Brytyjscy naukowcy z The Big Bang Fair drukują 3D obiady w szkole, by zainteresować uczniów przedmiotami ścisłymi

Konsumenci mogą stworzyć własny projekt, odwiedzając stronę Razor Maker (razor-maker.com). Tam wybierają spośród 48 wzorów, które można wyprodukować tylko przy użyciu technologii druku 3D. Po wybraniu uchwytu, konsumenci personalizują go, wybierając spośród siedmiu opcji kolorystycznych (czarny, biały, czerwony, niebieski, zielony, szary i chrom) oraz dodając tekst do projektu. Uchwyty są kompatybilne z wkładami od Gillette MACH3 lub Fusion5 ProGlide.

Razor Maker, nowa koncepcja pozwalająca na personalizację uchwytów do maszynki do golenia od Gillette 1

„Firma Gillette pomaga mężczyznom dbać o wygląd, by czuli się najlepiej jak się da, a to oznacza zapewnienie im dostępu do opcji pielęgnacyjnych, które nie tylko zaspokoją potrzeby związane z goleniem, ale także dopasują styl życia, wygląd i budżet „- powiedział Pankaj Bhalla, dyrektor, Gillette i Venus na Amerykę Północną

„Masowa personalizacja przy użyciu technologii druku 3D staje się wreszcie rzeczywistością dla konsumentów (…) Historycznie, druk 3D był zaangażowany w proces rozwoju lub produkcji większości produktów z którymi ludzie wchodzą w interakcje każdego dnia, ale konsumenci mieli niewielką interakcję z samym drukiem 3D … Te nowe, niestandardowe uchwyty maszynki do golenia są kolejnym krokiem w kierunku zmiany tej dynamiki i dostarczenia produktów drukowanych 3D bezpośrednio w ręce konsumentów. ” – powiedział Dávid Lakatos, dyrektor ds. produktów w Formlabs

Razor Maker, nowa koncepcja pozwalająca na personalizację uchwytów do maszynki do golenia od Gillette

Konsumenci mogą oczekiwać, że spersonalizowany przez nich uchwyt do maszynki, trafi w ich ręce w ciągu 2 – 3 tygodni. Ceny  zaczynają się od 19 USD za częściowo wydrukowany uchwyt 3D z czarnym gumowanym elementem i 25 USD za w pełni wydrukowany wariant. Chromowane uchwyty będą kosztować odpowiednio 39 i 45 USD. Każdy z nich będzie wyposażony w jedną wkładkę z ostrzami, a klienci będą mogli zamówić cztery dodatkowe wkłady za 15 USD.

 

Źródło: 3ders.org

 

 



Nowymi technologiami interesuje się od kilku lat. W Rabbit Form zajmuje się m.in. działaniami z obszaru PR. Prywatnie jest także entuzjastką muzyki, kultury włoskiej, sztuki kulinarnej, jazdy na nartach i snowboardzie.