Polska i USA łączą siły: Printelize

Polska i USA łączą siły: Printelize

4 października 2016 roku doszło do porozumienia na linii SD3D Printing (firmy reprezentującej USA) oraz Printelize (firmy z naszego rodzimego, polskiego podwórka). SD3D Printing postanowiło wykupić Printelize. Ale zacznijmy od początku i powiedzmy sobie kilka słów o obu tych firmach.

O firmie SD3D Printing

SD3D Printing to firma z branży druku 3D, która (w dużym skrócie) zajmuje się dostarczaniem innym przedsiębiorstwom usług szeroko związanych z całą technologią 3D. Począwszy od sprzedaży podstawowych części oczywiście drukowanych w 3D, przez dostarczanie całych projektów, aż po prace nad rozwojem systemów i narzędzi do automatyzacji procesu druku.

O firmie Printelize

zaprojektujemy szkolenie z druku 3d dla twojej firmy

Printelize to natomiast polska firma, której głównym celem jest możliwie jak najpełniejsze zintegrowanie szeroko pojętego biznesu z branżą druku 3D. Jest to swego rodzaju platforma, na której osoby zajmujące się drukiem 3D mogą zaoferować swoje usługi innym przedsiębiorcom. Jej główną zaletą jest automatyzacja sprzedaży. Mogą z niej korzystać zarówno profesjonalni „wielcy gracze”, firmy z ogromnym zapleczem finansowym i technologicznym, jak i amatorzy stawiający swoje pierwsze kroki w dziedzinie druku. Cała platforma jest bardzo intuicyjna i przyjazna użytkownikom.

Po co ten zakup?

Firma SD3D Printing zdecydowała się na zakup Printelize ze względu na 2 kluczowe powody:

  1. Pierwszy z nich to naturalnie chęć czerpania zysków płynących z usług serwowanych przez Printelize. SD3D nadal ma zamiar obsługiwać obecnych klientów, ale także pozyskiwać nowych.
  2. Drugi czynnik to chęć kontynuacji i rozwoju platformy automatyzującej sprzedaż, która w dłuższej perspektywie może przynieść nowemu właścicielowi ogromne zyski.

Nieustanny rozwój 3D

Jak widzicie, branża 3D nawet na chwilę nie staje w miejscu. Ciągły rozwój to niekwestionowana domena tej dziedziny. Ciekawe, co będzie następne :).

Źródło: sd3d.com



Profesjonalnym copywriter i marketingowiec z ogromnym zamiłowaniem do tworzenia dobrego contentu, tekstów sprzedażowych oraz e-mail marketingu. Po godzinach maniak, nowych technologii i pro-wrestlingu (tak, tak - wiem, że jest udawany) :)