Nietypowy sposób SodaStream na uczczenie ślubu Księcia Harry’ego z Meghan Markle

Nietypowy sposób SodaStream na uczczenie ślubu Księcia Harry’ego z Meghan Markle

Izraelski producent wody gazowanej, SodaStream, ogłosił we wtorek, że wprowadza na rynek zestaw ekskluzywnych, limitowanych butelek z miniaturowymi „czapkami”. Każdy z pięciu oryginalnych wzorów kapeluszy jest inspirowany stylem brytyjskiej Rodziny Królewskiej. Limitowana seria ma pojawić się na rynku z okazji zbliżającego się ślubu księcia Harry’ego z Meghan Markle, który odbędzie się 19 maja 2018 roku.

Zestaw miniaturowych czapek został stworzony przy użyciu najnowocześniejszego druku 3D i można go w 100% poddać recyklingowi. Niektóre nakrętki w formie kapeluszy inspirowane są nakryciami głowy, które przywdziały księżne Yorku, Beatrice i Eugene z okazji ślubu księcia Williama z Kate Middleton. Butelki z limitowanej edycji królewskiej będą sprzedawane na aukcjach pod adresem royalsodastream.com, a oferty będą dostępne dla królewskich fanów na całym świecie.

Zobacz także: Druk 3D dla hobbystów: Gigantyczny buldożer [VIDEO]

zaprojektujemy szkolenie z druku 3d dla twojej firmy

Zobacz także: Instytut BAM pomyślnie wydrukował 3D metalowe narzędzie w warunkach zerowej grawitacji

„Przeciwdziałanie zanieczyszczeniu oceanów przez tworzywa sztuczne powinno być najwyższym priorytetem dla rządów, marek i ludzi „- powiedział Hugo Tagholm, dyrektor naczelny Surfers Against Sewage.” Zobowiązanie SodaStream do eliminacji plastiku i promowania butelek wielokrotnego użytku jest wielkim krokiem we właściwym kierunku – w kierunku linii brzegowych, wolnych od tworzyw sztucznych i wysyła silny sygnał do branży. Ten zabawny i ekscentryczny projekt z okazji ślubu królewskiego, dodatkowo podkreśla znaczenie powstrzymania epidemii plastików „.

” (…) życzę im wszystkiego najlepszego w ich małżeństwie” – powiedział Daniel Birnbaum, dyrektor generalny SodaStream. „Doceniam ich za przyjęcie idei stworzenia świata wolnego od butelek i wybór Surfers Against Sewage jako jednej z ich oficjalnych organizacji charytatywnych. Mam nadzieję, że inni będą się inspirować i dołączać do sprawy.”

Koncepcja została stworzona przez izraelską agencję innowacji, Gefen Team i opracowana wspólnie z Globalnym Działem Marketingu SodaStream.

Autor: Milena Piskorz

Źródło: 3ders.org



Nowymi technologiami interesuje się od kilku lat. W Rabbit Form zajmuje się m.in. działaniami z obszaru PR. Prywatnie jest także entuzjastką muzyki, kultury włoskiej, sztuki kulinarnej, jazdy na nartach i snowboardzie.