Neutrogena prezentuje MaskiD – spersonalizowaną maseczkę do twarzy z wykorzystaniem AI

Neutrogena prezentuje MaskiD – spersonalizowaną maseczkę do twarzy z wykorzystaniem AI

Amerykańska marka kosmetyków do pielęgnacji skóry, Neutrogena, zaprezentuje w przyszłym tygodniu nowy, spersonalizowany produkt do pielęgnacji twarzy – Neutrogena MaskiD, podczas Consumer Electronics Showcase (CES) w Las Vegas.

Neutrogena MaskiD jest maseczką w płachcie, dopasowującą się do indywidualnego kształtu twarzy i jej struktury i ma zawierać spersonalizowany skład, dopasowany do potrzeb konkretnych partii skóry. MaskiD jest połączona z aplikacją Skin360 – jednym z narzędzi wykorzystujących sztuczną inteligencję (AI), aby dobrać właściwą pielęgnację.  Korzystając z kamery w smartfonie ze specjalną nakładką, użytkownik po prostu robi zdjęcie, aby stworzyć dokładną, wielowymiarową mapę twarzy, określić wymiary i kształt nosa, przestrzeń między oczami, ustami i innymi unikalnymi cechami fizycznymi.

Zobacz także: Przenośna drukarka 3D do skóry, która przyspiesza naprawę głębokich ran

zaprojektujemy szkolenie z druku 3d dla twojej firmy

„Neutrogena MaskiD stanowi krok w kierunku nowego modelu rozwoju produktu, w którym znajdujemy innowacyjne zastosowania najnowszych technologii, takich jak obrazowanie cyfrowe, analiza skóry i drukowanie 3D, aby dać konsumentom nowe sposoby osiągnięcia najlepszego wyglądu”- powiedział dr. Michael Southall z Johnson & Johnson Consumer Inc.

Zobacz także: Drukowanie 3D elektroniki bezpośrednio na ludzkiej skórze, staje się faktem [VIDEO]

Neutrogena prezentuje MaskiD - spersonalizowaną maseczkę do twarzy, wykorzystującą AI 1

Po zrobieniu selfie, spersonalizowane dane z systemu Skin 360 tworzą wirtualny odpowiednik dermatologa i analizują potrzeby skóry, zalecając, które składniki będą najbardziej korzystne i gdzie. Użytkownicy MaskiD mają do dyspozycji wiele składników, np. takich jak stabilizowana witamina C, oczyszczony kwas hialuronowy czy N-acetyloglukozamina.

Neutrogena prezentuje MaskiD - spersonalizowaną maseczkę do twarzy, wykorzystującą AI

Na koniec, dzięki opatentowanemu procesowi druku 3D, nanoszone są składniki maseczki hydrożelowej w jej odpowiednich strefach. Tak spersonalizowana maseczka, ​​ostatecznie trafi do klienta. Firma nie podała jeszcze ceny produktu, wiadomo natomiast, że pojawi się w sprzedaży w USA w trzecim kwartale 2019 roku.

 

Źródło: 3ders.org



Nowymi technologiami interesuje się od kilku lat. W Rabbit Form zajmuje się m.in. działaniami z obszaru PR. Prywatnie jest także entuzjastką muzyki, kultury włoskiej, sztuki kulinarnej, jazdy na nartach i snowboardzie.